***

                                                                     Drodzy czytelnicy!
  Dzisiaj mój blog obchodzi trzecią rocznicę, dlatego z całego serca chciałabym podziękować każdemu, kto poświęcił chwilę i przeczytał choćby fragment tego, co stworzyłam. Wiem, że tak naprawdę przez rok tutaj mnie nie było, ale żałuję tego i postaram się, by posty pojawiały się zdecydowanie częściej. 
  Jednak pomimo tego, że już trzy lata istnieje ten blog, to nie wiem czy w ogóle mam dla kogo pisać. Nie zostawiacie żadnych komentarzy, negatywnych czy pozytywnych. Po prostu pustka. To mnie naprawdę smuci. Nie wiem, czy jest sens, aby dalej tutaj pisać, bo nie wiem nawet czy ktoś przeczyta tą notkę. Żywię jednak nadzieję, że chociaż jedna osoba zostawi na dole komentarz. To naprawdę może mi pomóc. Będę szczęśliwa wiedząc, że ktoś ze mną przeżywa emocje bohaterów. 
  Jeszcze raz pragnę wszystkim podziękować. Ten blog dla mnie wiele znaczy i cieszę się, że mogę podzielić się tym wszystkim z Wami! 
                                                                         Pisarka 

Komentarze

  1. Ja czytam na bieżąco i jestem zachwycona twoim blogiem.
    Liczę na kolejne rozdziały w najbliższym czasie bo oczekuje ich z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za wsparcie. To dla mnie bardzo wiele znaczy. Tworzę właśnie kolejny rozdział i mam nadzieję, że pojawi się już niedługo. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoimi refleksjami na temat następnego posta. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"To ona."

"Czy to dzieje się naprawdę?"

"Ben Rewson."